Spørgsmål og svar (FAQ)
De 5 mest almindelige spørgsmål
Hvordan synkroniserer jeg Google Kalender med min kalender?Hvordan synkroniserer jeg en Android telefon med TimeCenter?
Hvordan får jeg min BESTIL TID knap på min hjemmeside?
Hvordan synkroniserer jeg iPhone med min kalender?
Kan jeg tilføje mit eget logo?
Kom i gang - Inden køb og skab konto
Hvordan kan jeg blive mere populær?Hvordan får jeg min BESTIL TID knap på min hjemmeside?
Hvordan får jeg min knap på Facebook?
Hvad er linket på min booking side?
Hvor kan jeg finde den mobile app?
Kalenderindstillinger - Oversigt & tjenester
Hvordan lægger jeg forskellige arbejdssteder ind?Hvordan opretter eller ændrer jeg tjenester?
Synkronisering - Google Kalender, iPhone og Outlook
Hvordan synkroniserer jeg iPhone med min kalender?Hvordan synkroniserer jeg Outlook med min kalender?
Hvordan synkroniserer jeg Google Kalender med min kalender?
Hvordan synkroniserer jeg iCal med min kalender?
Hvordan synkroniserer jeg en Android telefon med TimeCenter?
Konto - Abonnementer, priser og betaling
Jeg kan ikke logge ind, hvad skal jeg gøre?Hvordan kan jeg lukke min konto?
Hvordan kan jeg ændre min e-mail eller mit password?
Tilpas - Kalender, tekst og bekræftelser
Hvordan indtaster jeg en tekst på bekræftelsen?Jeg ønsker en ny funktion. Kan I lave den?
Hvordan får jeg besked, når jeg får nye bestillinger?
Kan jeg tilføje mit eget logo?
Hvordan ændrer jeg oplysningerne om mit firma?
Kan tider starte hvert 15 minut, selv om tjenesten er 60 minutter?
Gruppebestillinger
Hvordan opretter jeg en gruppebestilling, hvor mange kan bestille den samme tid?GDPR
GDPR - Dette skal du vide